بتن با کیفیت و بصرفه

بتن با کیفیت و بصرفه

بتن با کیفیت و بصرفه – قبل از سفارش بتن، چند واقعیت مهم را باید بدانید؛ بتن در انواع مختلف وجود دارد. و بتن‌های متفاوت برای پروژه‌های مختلف مناسب هستند. مخلوطهای بتن میتوانند بر اساس آب و هوا و وسعت پروژه متفاوت باشند.

در ابتدا ممکن است فکر کنید که قیمت بتن آماده خیلی زیاد است اما وقتی برای اولین بار خودتان اقدام به خرید بتن آماده می‌کنید، آنوقت متوجه می‌شوید که خرید بتن آماده به معنای صرفه جویی در زمان و هزینه‌های کارگاهی است از سویی دیگر، سفارش بتن آماده به معنای حفظ کیفیت ساخت سازه است زیرا بتن در کارخانه به صورت کاملاً مهندسی شده تولید می‌شود.

قیمت بتن آماده چقدر است؟

بتن مخلوطی از آب، سیمان و سنگدانه ها می باشد. بتن آماده بر حسب حجم فروخته می‌شود. بنابراین دانستن متراژ بتن ریزی پروژه ضروری است. قیمت بتن به عوامل زیادی بستگی دارد اما اغلب شامل متراژ، نوع بتن، منطقه و موارد دیگر است. هر چه حجم بتن ریزی بیشتر باشد و شما به دنبال یک بتن خاص‌تر باشید (مثلاً بتن با مواد افزودنی)، قیمت نهایی بتن افزایش پیدا می‌کند.

کارخانه بتن نیز در قیمت مؤثر است. برخی کارخانه ها به دلیل استفاده از تجهیزات پیشرفته تولید و حمل بتن، هزینه نهایی بتن آماده خود را افزایش می‌دهند به طور کلی، قیمت بتن آماده باید منصفانه باشد. قیمت ارزان به معنای کیفیت پایین بتن خواهد بود و قیمت خیلی بالا نیز نشان دهنده گران فروشی بتن نسبت به عرف بازار است. از چندین کارخانه بتن استعلام قیمت بگیرید. و سپس با بررسی جزئیات کار، اقدام به سفارش بتن آماده کنید.

خرید بتن با کیفیت و بصرفه چگونه است؟

قبل از سفارش بتن، چند واقعیت مهم وجود دارد که باید بدانید. بتن در انواع مختلف وجود دارد و بتن‌های متفاوت برای پروژه‌های مختلف مناسب هستند. مخلوطهای بتن میتوانند بر اساس آب و هوا و وسعت پروژه متفاوت باشند. برای سفارش بهتر است به موارد زیر توجه کنید

چگالی بتن

مقررات سختگیرانه ای در مورد چگالی بتن مورد نیاز برای مناطق مختلف وجود دارد. به عنوان مثال، فونداسیون خانه ای که در آن فقط تردد با پای پیاده اتفاق می افتد، به اندازه یک راهرو یا کف گاراژ به بتن نیاز ندارد. به عنوان یک قاعده کلی، مناطقی که نیاز به مقاومت در برابر استفاده از وسایل نقلیه سنگین دارند، به ۲۵ درصد بتن بیشتر نیاز دارند.

متراژ بتن

بتن بر حسب متر مکعب حساب میشود. بنابراین مهم است که قبل از شروع تماس با تامین کنندگان، این موضوع را بررسی کنید. محاسبه یک مستطیل استاندارد نسبتاً آسان است. اما اگر ناحیه تحت پوشش پیچیده‌تر باشد، باید آن را به اشکال مختلف تقسیم کنید. و حجم‌ها را به درستی محاسبه کنید. خوشبختانه ماشین‌حساب‌های آنلاین زیادی برای کمک به این موضوع وجود دارد.

بتن اضافه

هنگام خرید به خاطر بسپارید. هدر رفت. پخش شدن و نشت احتمالی. این بدان معناست که شما باید بین ۵ تا ۱۰ درصد بیشتر از آنچه نیاز دارید خرید کنید. بدتر از آن زمانی که نیمی از دال پخش شده، شروع به خشک شدن میکند. و بتن کافی نداشته باشید. کمبود بتن باعث افزایش هزینه‌ها می‌شود. پس بعد از محاسبه متراژ مورد نظر، ۵ تا ۱۰ درصد بیشتر بتن سفارش دهید.

محتوای آب

کارخانه بتن آماده. یک سطح مرطوب مشخص احتیاج دارد. هر چه بتن مرطوب‌تر باشد پخش آن در قالب آسانتر است. با این حال، در صورت نیاز، همیشه می‌توانید آب را در محل کارگاه اضافه کنید. اما این کار توصیه نمی‌شود. یک کارخانه باید پیش بینی‌های مربوط به آب و هوا و خشک شدن بتن را انجام دهد. و وظیفه شما تنها مشخص کردن عدد اسلامپ خواهد بود.

جهادبتن باشعار همیشگی مشتری مداری آماده ارائه با کیفیت ترین بتن در غرب تهران است شرکت جهاد بتن با پیشینه زیاد و استفاده از تجهیزات پیشرفته، پاسخگویی سریع و حمل و ارسال به موقع توانسته به قطب بزرگ تولید بتن آماده در غرب تهران تبدیل شود.

.منبع خبرگزاری جمهوری اسلامی

 .روابط عمومی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید