قیمت بتن آماده

قیمت بتن آماده


قیمت بتن آماده

قیمت بتن آماده _ باید به این نکته اشاره کرد که بتن، حیاتی ترین مصالح در زمان ساخت و ساز است. که نبودش را نمیتوان در یک پروژه عمرانی متصور شد. خرید بتن در زمان های مختلف دستخوش تغییر میشود. که البته این تغییر وابسته به عوامل دیگری همچون قیمت شن و ماسه، سیمان، و دیگر افزودنی های بتن میباشد.

قیمت بتن به چه مواردی بستگی دارد

  1. همانگونه که بیان شد، قیمت هر متر مکعب بتن به چندین عامل بستگی دارد. که یکی از آنها عیار بتن است. یعنی اگر عیار بتن پایین باشد(به صورت بتن مگر) و یا عیار بتن بالا باشد(به صورت بتن اصلی) قیمت هر متر مکعب بتن اماده تغيير می کند.
  2. دلیل دیگر تغییر قیمت هر متر مکعب بتن. مقدار سفارش است. یعنی اگر شما 8 متر مکعب بتن سفارش دهید با زمانی که 80 متر مکعب سفارش دهید، قیمت تغییر می کند.
  3. دلیل دیگر تغییر قیمت هر متر مکعب بتن اماده. تفاوت قیمت بتن در نقاط مختلف کشور، و همچنین نحوه ی تهیه سیمان به روش آزاد یا دولتی، و همچنین مسافت کارخانه بتن(بچینگ) تا محل کار است.
  4. دلیل دیگر آن نبود آزمایشگاه بتن در محل کار است. که این خود باعث میشود، کارخانه های بتن، از عیار بتن کم کنند.

آیا قیمت بتن امسال ثابت است

قیمت بتن آماده بسته به کیفیت بتن تغيير میکند. ولی حتی اگر عیار بتن مشخص باشد، قیمت بتن در یک سال ثابت و مشخص نمیشود. و دلیل آن هم ثابت نبودن قیمت سیمان است.

چطوری از قیمت بتن آگاه شویم

برای استعلام قیمت. باید با کارخانه بتن همان شهر صحبت کرد. چرا که، قیمت هر متر مکعب بتن براساس بازار و نوسانات بازار تغيير میکند. البته این نوید را به شما می دهیم. که دیگر قرار نیست برای استعلام قیمت بتن کار سختی انجام دهید. بلکه کافیست وارد فروشگاه سایت جهاد بتن شوید. و بعد از مشاهده قیمت عیار مختلف بتن از چندین کارخانه، راحتتر اقدام به سفارش آنلاین بتن آماده دهید.

قیمت هر متر مکعب بتن ریزی با ماله پروانه ای در سال 1400 چقدر است

قیمت هر متر مکعب بتن ریزی با ماله پروانه ای بستگی به چند عامل دارد. یکی از آنها ضخامت بتن است. چون بتن ریزی با ماله پروانه ای متر مربع محاسبه میشود. همچنین، بیشتر پیمانکاران کف سازی در اجرای بتن ریزی با ماله پروانه ای در زمان محاسبه، با متر مربع محاسبه میکنند.

در صورتی بتن ریزی متر مکعب محاسبه میشود، که با مصالح اجرا شود. پیمانکار با حساب کردن مقدار بتن مصرفی در هر متر مربع میتوان قیمت هر متر مکعب بتن ریزی با ماله پروانه ای را محاسبه کند.

با وجود این، قیمت هر متر مربع بتن ریزی با ماله پروانه ای بستگی به ضخامت بتن و متراژ پروژه دارد،

نوسان های قیمت

همانطور که می دانید، قیمت بتن به تازگی رو به افزایش است. و قیمت بتن آماده در تهران نسبت به جاهای دیگر بالاتر است. همچنین، به دلیل افزایش قیمت سیمان، قیمت بتن هم افزایش پیدا کرده است.

ضمن اینکه، افزایش روز افزون قیمت بتن آماده باعث شده کارفرماها یا کارها را کنسل کنند، یا قبل از شروع کار، با کارخانه های تولید بتن آماده قرارداد ببندند.

.سخن آخر

این مقاله یک نمای کلی از قیمت بتن در سال 1400 است. اما با توجه به شرایط تورمی موجود، هیچگاه نمیتوان یک قیمت مشخصی را برای بتن در نظر گرفت.

.روابط عمومی جهاد بتن

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید