وفات پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام مجتبی (ع)

رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام مجتبی (ع) _ فرارسیدن ایام سالگرد وفات حضرت محمد مصطفی(ص) و شهادت مظلومانه، امام حسن مجتبی(ع) بر تمامی مسلمان تسلیت باد.

فوت خاتم الأنبیاء محمد بن عبدالله(ص) در 28 صفر سال 11 هجری در سن 63 سالگی بوده است. رسول گرامی و اهل بیت وی، مظهر تامّ اسمای الهی و آیینه تمام نمای صفات جمال و جلال حقّ اند. آشنایی با ابعاد گوناگون شخصیت و  الهی، بهترین توشه سالکان راه حقیقت و پاکبازان طریقِ سعادت و کمال است.

زندگی پیامبر اسلام و ائمه هدی(علیهم السلام) داستان انسان های پاک و به کمال رسیده ای است. که راهی هموار و مستقیم به سوی حقیقت را نشان می دهد، و زندگی پرفراز و نشیب آنان، می تواند همه ابعاد و شئون مختلف حیات انسان کامل را تأمین نماید.

 

 

حضرت محمد مصطفی(ص) بزرگمردی که در پیشگاه انسانیت، سرود توحید سر داد. اما دیری نخواهد پایید که واپسین حجت توحید بر انسان عرضه می‌گردد. امت او در روز وفاتش پیام وحدت خویش را در مأذنه‌های رفیع و شکوهمند اسلام به گوش جهانیان می‌رسانند. ندای بلند توحید که از گلوی پاک آخرین پیامبر خدا برخاست هنوز در پهنه کره‌ خاکی طنین‌انداز است

سالروز شهادت امام حسن مجتبی(ع)

این ایام همچنین سالروز شهادت امام حسن مجتبی(ع) در روز 28 صفر است. که دوران زمامداری کوتاه خودش از کیان اسلام و مسلمین دفاع کرد. ولی نیرنگ منافقان و دشمنان اسلام که لباس دوستی دین و امارت مسلمین را به دروغ بر تن کرده بودند، از کاسه زهرآگین دشمن خانگی بیرون آمد. و دومین شهید امامت به جهان اسلام تقدیم شد.

هنگامی که نقشِ گنبدِ پر نورِ تو در پرده‌یِ چشمانمان می‌افتد، آمیزه‌ای از احساس تعالی و شکوه در قلب‌‌هایمان می‌نشیند. نقشی که محبت و دوستیِ تو را پیوسته در رگانمان به دوردست‌ترین منافذِ جسم و جان می‌رساند و حاصل این پیوند چیزی نیست جز فروزان‌تر شدن ِآتشِ عشقِ ولایتِ تو که به مثابه‌ی میراثی پرارج در سینه‌هایمان جاوید شده ‌است.

پیام تسلیت شرکت جهاد بتن

شرکت جهاد بتن هم این ایام را به تمامی کارکنان وپرسنل هم چنین مشتریان عریز تسلیت و تعزیت میگوید.

 

واحد روابط عمومی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید