خرید بتن اماده در غرب تهران

خرید بتن آماده در غرب تهران

خرید بتن آماده در غرب تهرانکارخانه بتن آماده جهاد بتن در غرب تهران، یکی از بزرگترین و با کیفیت ترین کارخانه های تولید بتن آماده میباشد. کارخانه جهادبتن برای پروژهایی که در این مناطق مشغول به کار می باشند. که انواع بتن را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت تولید و به بازار عرضه می نماید.
کارخانه جهاد بتن که داری 3 بچینگ مجهز و 26 عددماشین 7 عدد پمپ زمینی و 3 پمپ دکل ۳۶ و ۴۲ و 52 می باشد. و به طور شبانه روزی در حال خدمات رسانی میباشد.

مرکز پخش بتن آماده در غرب تهران جهادبتن است

بتن ماده ای است که از آن در ساخت و ساز و برای استحکام سازه استفاده می کنند. بتن از سه ماده اصلی آب. سنگدانه. (سنگدانه شامل شن و ماسه می باشد.) و سیمان پرتلند. مرکز پخش و فروش عمده بتن آماده در غرب تهران در جهاد بتن که در غرب تهران واقع شده است. معمولا در بعضی مواقع به بتن ها موادی اضافه می کنند. که تغییرات در روند تولید آنها ایجاد کنند. چند نمونه

چند نمونه

تسریع کنندگی بتن

افزودنی هایی وجود دارند که با اضافه شدن به بتن سبب سریع شدن روند سخت شدگی و بالا رفتن مقاومت اولیه ی آن می شوند. این تسریع کنندگان انواع مختلفی دارند. که شامل: کربنات سدیم، کلرور آلومینیوم، کربنات پتاسیم، فلوئورور سدیم، آلومینات سدیم، نمک آهن و کلرور کلسیم می باشد.

کندگیر کنندگی بتن

یکی از مواد افزودنی است که به بتن اضافه می کنند. باعث تاخیر در زمان گیرش بتن می شود. این مواد معمولا در هوای خیلی گرم زمان گیرش معمولی بتن را کاهش می دهند. و از ایجاد ترک در زمان بتن ریزی های متوالی جلوگیری می کنند. انواع کندگیر کننده بتن شامل: شکر، مشتقات هیدروکربنی، نمک های محلول روی و برات های محلول می باشد.

سیمان با بتن متفاوت است. و تنها یکی از مواد تشکیل دهنده ی بتن میباشد. همه با سیمان آشنا هستند. سیمان ماده ای پودری شکل است. که در زمان مخلوط شدن آب و سنگدانه به این مواد اضافه می شود. این مواد کاملا با یکدیگر مخلوط می شوند. و پس از مدتی خشک و سخت می شوند. این ماده ی منسجم بتن نام دارد. اگرشما دنبال مرکزی برای خرید بتن آماده هستید به مرکز پخش بتن آماده در غرب تهران جهادبتن مراجعه کنید.

منبع: silver book

گردآوری واحد روابط عمومی جهاد بتن.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید