سالروز تاسیس جهادبتن

سالروز تاسیس جهادبتن (آروین بتن بناسازان) با حضور تمامی پرسنل محترم در تاریخ 12/7/1402
راس ساعت 19 شب با موسیقی زنده و به صرف شام برگزار شد.

به نام خالق هستی بخش

ششمین سالروز تاسیس شرکت را خدمت خانواده محترم جهادبتن تبریک و تهنیت عرض مینمایم.

در این مراسم ابتدا، موسس و رئیس هیئت مدیره مجموعه جناب آقای حاج علیرضا تایل به اتفاق کلیه اعضای هییت مدیره ضمن خوشامدگویی؛ اظهار خرسندی بابت داشتن نیروهای دلسوز و خدوم مجموعه بزرگ جهادبتن را داشتند.

 

در ادامه سرکار خانم قهرمانی (اعضا هیئت مدیره) لحظاتی را به گفتگو پرداختند. و بعد از ایشان مدیرعامل شرکت جناب آقای مهندس سعید تایل، سالروز تاسیس شرکت را تبریک گفته و از خداوند منان آرزوی افزایش توان نیروی انسانی در راستای اهداف کارخانه کردند.

بعد ازمراسم خوشامدگویی نوبت برش کیک توسط مدیران، کارگران، رانندگان و کارکنان اداری شد. که با شور و هیجان زیادی از سمت حضار روبه رو بود.

 

طی مراسم. موسیقی زنده زینت بخش جشن تولد شده و بذر شادی و لبخند بر لبان همگان جاری بود.
ساعت 21:30 پذیرایی شام به عمل آمد. و در نهایت بدرقه و خداحافظی اختتامیه مجلس شد. این روز بهانه ای است که تلاش صادقانه کلیه مدیران وکارکنان ارجمند شرکت را ارج نهاده وششمین سال حرکت و فعالیت مستمر را در کنار یکدیگر جشن بگیریم.

کلام آخر

این روز بهانه ای است تا تلاش صادقانه کلیه مدیران وکارکنان ارجمند شرکت را ارج بنهیم. وششمین سال حرکت و فعالیت مستمر را در کنار یکدیگر جشن بگیریم. و مراتب قدردانی و سپاس خود را از تلاش بی دریغ یکایک شما عزیزان ابراز میدارم. سعادت و کامیابی و سلامتی شما عزیزان و خانواده های محترمتان را از خداوند متعال آرزو مندم. امیدوارم با تلاش و کوشش مضاعف و با همدلی بتوانیم گام های موثرتری در تحقق برنامه ها و اهداف مان برداریم.

باتشکر

واحد روابط عمومی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید