توزیع بسته های حمایتی

توزیع بسته های حمایتی عید نوروز

توزیع بسته های حمایتی عید نوروز _ امسال نیز همچون سال گذشته با شور و شوق بیشتری در مجموعه جهاد بتن تداوم یافت. در توزیع این بسته های حمایتی شب سال نو در بین خانواده‌های جهاد بتن، اقلامی شامل: برنج، گوشت قرمز، مرغ گرم، ماهی و انواع شکلات های بسته بندی  در نظر گرفته شد.

با توجه به بالا رفتن هزینه های زندگی و تورم موجود در جامعه، شرکت جهاد بتن تصمیم گرفت تا پیش از آغاز سال جدید نسبت به توزیع اقلام مورد نظر در بین کارکنان اقدام نماید.

بنابراین در روزهای کاری پایان سال، با موافقت رئیس هیئت مدیره شرکت جهاد بتن جناب حاج آقای تایل، و به همت مدیریت محترم عامل جناب آقای مهندس سعید تایل در راستای سیاست های حمایتی، و برای رفع نیازهای معیشتی کارکنان، اقلامی از چند خواربار اساسی شب عید، در دو مرحله‌ بین پرسنل و کارکنان محترم توزیع شد.

توزیع بسته های حمایتی

لارم به ذکر است همچون سال های گذشته، در طول سال بسته های حمایتی معیشتی مختلفی به مناسبت های گوناگون، در نوبت های مختلف مثل شب یلدا، ماه مبارک رمضان، عید قربان، ایام محرم؛ برای پرسنل محترم مجموعه جهاد بتن پیش بینی شده، که بسته های حمایتی شب عید یکی از آنهاست. امید است بگونه ای عمل کنیم تا با پر رنگ کردن جنبه های حمایتی بتوانیم فشارهای وارده بر کارکنان و خانواده های این عزیزان را در حد مقدورات کاهش دهیم.

بخشنده بودن بیش از آنکه توانایی مالی بخواهد، قلب بزرگ میخواهد……

همچنین کارت های هدیه بانکی با مبالغ مختلف و در مناسبت های خاص مذهبی همچون روز مادر، روز پدر، کادوی روز تولد پرسنل توزیع می گردد. امید می رود امسال نیز با افزایش تولید شرکت این روال تداوم و بلکه بیشتر از سال گذشته ادامه داشته باشد.

کلام آخر

در شکفتن جشن نوروز برایتان در همه سال ها، سرسبزی جاودان و شادی اندیشه‌ای پویا و آزادی و برخورداری از همه نعمت‌های خدادادی آرزومندیم.

. روابط عمومی شرکت جهاد بتن

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید