گردهمایی کارکنان و پرسنل

گردهمایی کارکنان و پرسنل

گردهمایی کارکنان و پرسنل _ گردهمایی کارکنان و پرسنل جهاد بتن پس از دو سال و نیم انتظار برای بازگشایی سالن های سمینار و برگزاری همایش به دلیل وجود ویروس کوید19 توانستیم دومین گردهمایی شرکت جهادبتن با حضور تمامی کارکنان و پرسنل در تاریخ پنجشنبه 17 شهریور ماه 1401در ساعت9 صبح واقع در مجتمع فرهنگی اجتماعی امام علی (ع) برگزار کنیم.

مضمون اصلی این دوره ازهمایش ( اهمیت آموزش در هرواحد بود)

شروع مراسم

ابتدای مراسم با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط آقای مجتبی عبداللهی از پرسنل مجموعه و پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.
بعد از تلاوت قرآن، مجری(خانم عطارها) از رئیس هیئت مدیره جناب حاج علیرضا تایل دعوت به سخنرانی نمود. ایشان ضمن خوشامدگویی و تشکر از حضور همه پرسنل اظهار امیدواری کردند. که بتوانیم با تلاش وکوشش شبانه روزی به موفقیت های بیشتر و بزرگتری دست پیدا کنیم.
صحبتهای جناب آقای مهندس سعید تایل( مدیریت عامل) شرکت جهاد بتن که در ابتدای امر راجع به اهمیت اینگونه از گردهمایی ها بود و در اتمام جلسه با صحبت های انگیزشی به سخنرانی خود پایان بخشید.

مدیر کنترل کیفیت و آزمایشگاه _ جناب آقای مهندس اسماعیل زاده  با مضمون فرآیند تولید بتن،حمل و نقل،پمپاژو همچنین آثار مخرب تولید بتن دراثر رعایت نکردن اصول اولیه و پیامدهایی که به دنبال خواهد داشت صحبت نمود.

مدیر بازاریابی و فروش _جناب آقای مهندس مقدسی نیز اشاره به اهمیت بازاریابی و مشتری مداری داشتند. این امر در راستای شعار همیشگی شرکت با عنوان مشتر مدار و دوست دار محیط زیست میباشد. سخنرانی نمودند.

پذیرایی

در ادامه برگزاری بخش اول همایش بنا به درخواست مدیر عامل پذیرایی و استراحت به مدت ده دقیقه برای حاضرین در سالن در نظر گرفته شد و پرسنل بعد از صرف کیک و ابمیوه و تایم در نظر گرفته شده به سالن برای ادامه مراسم بازگشتند.

و در آخر..

مدیر واحد نت و پشتیبانی _ جناب آقای مهندس صوفیان در مورد 5s ونگهداری پیشگیرانه (t.p.m )که منجر به کاهش هزینه ها خواهد شد سخنرانی نمود.

مدیر منابع انسانی _ جناب آقای براتعلی نیز با موضوع گزارش عملکرد، آموزش و تشکیل کمیته رفاه برای حاضرین در سالن توضیحاتی را ارائه دادند.

ودر نهایت برای بار دوم و به عنوان آخرین نفر مدیرعامل با صحبت در مورد هماهنگ بودن تمامی واحدها و اهمیت خدمات مشتری مداری به گردهمایی خاتمه بخشید.

.روابط عمومی شرکت جهاد بتن

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید