برگزاری مراسم تقدیر از خیرین

برگزاری مراسم تقدیر از خیرین _ در  روز چهارشنبه 17 دی ماه 1399 معاونت محترم فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 22 جناب آقای دکتر ادیب، از هیئت مدیره ی مجموعه، برای شرکت در همایش تقدیر از خیرین منطقه، دعوت به عمل آورد.

شرکت کنندگان مراسم تقدیر از خیرین

در راستای این دعوت ،ریاست محترم  هیئت مدیره ،جناب آفای حاج علیرضا تایل به اتفاق هیئت همراه، آقای مهندس سعید تایل مدیریت محترم عامل، آقای مهندس سهیل تایل مدیریت محترم بازاریابی و فروش حضور داشتند.

ضمن اینکه آقای دکتر علیرضا آزاد مشاور مدیریت، به همراه سرکار خانم مهندس مونا مصطفی پور مدیریت محترم روابط عمومی، و آقای مهندس اصفهانیان هماهنگ کننده واحد تبلیغات نیز از دیگر همراهان آنها در این جلسه بودند.

در پایان، با تقدیر و قدردانی عوامل مختلف، مجموعه مفتخر به دریافت لوح یادبود این همایش گردید. این موفقیت، برگ زرینی بود در تاریح افتخارات خدمت گزاری شرکت جهاد بتن، که امیدواریم روز به روز بر این افتخارات افزوده گردد.

تقدیر از خیرین

لازم به ذکر است که این دعوت، پیرو مسئولیت اجتماعی شرکت حهاد بتن در قالب درختکاری و پاکساری بوستان چیتگر، انجام شد. همان طور که در اخبار پیشین منعکس شده، حدود 2200 اصله نهال توسط شرکت جهاد بتن در ضلع شرقی بوستان چیتگر کاشته شد. جناب آقای دکتر غلامحسین ادب معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 22 نیز در این مراسم حضور داشت.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید